EXPRESNÁ ZÁSIELKA

Pravidlá vrátenia a vrátenia peňazí

Postup pre získanie vrátenia peňazí

Na začatie procesu vrátenia peňazí musíte najprv stiahnuť náš formulár na nasledujúcom odkaze : https://bit.ly/3QlpbMx

Na tomto formulári je potrebné vyplniť všetky informácie :

  • Dátum objednávky
  • Číslo objednávky
  • Celková suma objednávky
  • Suma požadovaná na vrátenie
  • Meno
  • Názov spoločnosti
  • Ulica
  • Mesto
  • Krajina
  • PSČ
  • Emailová adresa
  • Telefónne číslo
  • Číslo príslušného prípadu (pozrite štyri rôzne prípady nižšie)

Potom musíte vysvetliť dôvody, prečo žiadate o vrátenie peňazí, napríklad že tovar dorazil oneskorene alebo poškodený (v súlade s rôznymi prípadmi uvedenými nižšie).

Potom musíte formulár podpísať a dátovať. Tento formulár spolu s dokladom totožnosti (občiansky preukaz, vodičský preukaz alebo pas) a bankovými údajmi zašlite na emailovú adresu contact@stopmole.co alebo poštou s doručenkou na nasledovnú adresu :

Stop Mole LLC
800 N King Street
Suite 304 1011
Wilmington, DE 19801
Spojené štáty americké

Naša oddelenie pre spracovanie vrátení vám potom oznámi, či je potrebné nám objednávku vrátiť alebo nie. Ak je potrebné objednávku vrátiť, náš zákaznícky servis vám zašle kód na vrátenie, ktorý musíte pripojiť k vašej objednávke, a budete nám ju musieť na vlastné náklady zaslať na jednu z nasledujúcich adries :

Stop Mole LLC
800 N King Street
Suite 304 1011
Wilmington, DE 19801
Spojené štáty americké

Keď vaša objednávka dorazí do jedného z našich skladov, skontrolujeme váš balík, aby sme zistili, či bol objednaný tovar vrátený v celosti a v dobrom stave. Potom vám dáme vedieť, či bola vaša žiadosť schválená alebo nie. Ak schválime vašu žiadosť o vrátenie peňazí, budú vám peniaze vrátené na uvedený účet do 48 hodín. Všimnite si však, že v závislosti od vašej banky môže trvať až 3 až 4 týždne, kým sa vám peniaze zobrazia na účte.

Rôzne prípady vrátenia peňazí

Vrátime peniaze v prípadoch uvedených nižšie.

Prípad 1 : Ak dorazila vaša objednávka poškodená, máte nárok na vrátenie peňazí. Je však potrebné predovšetkým skontrolovať objednávku spolu s doručovateľom a odmietnuť balík, ak dorazil poškodený alebo s poškodením. Musíte tiež podať sťažnosť doručovateľovi. V tomto konkrétnom prípade musíte požiadavku na vrátenie peňazí podať do 30 dní od dátumu doručenia.

Prípad 2 : Ak dorazila vaša objednávka s chýbajúcim produktom, máte nárok na vrátenie peňazí. Je však potrebné predovšetkým skontrolovať objednávku spolu s doručovateľom a odmietnuť balík, ak dorazil s chýbajúcim produktom. Musíte tiež podať sťažnosť doručovateľovi. V tomto konkrétnom prípade musíte požiadavku na vrátenie peňazí podať do 30 dní od dátumu doručenia.

Prípad 3 : Ak v súlade s 14-dňovou lehotou na zváženie Európskej únie máte právo na vrátenie, ak ste zákazníkom so sídlom v Európskej únii a zmenili ste názor. Musíte však byť individuálnym zákazníkom, pretože firmy nemajú nárok na túto lehotu. Aj trvanlivé a otvorené alebo poškodené položky nie sú oprávnené. V tomto konkrétnom prípade musíte požiadavku na vrátenie peňazí podať do 14 dní od dátumu doručenia.

Prípad 4 : Ak tovar, ktorý ste zakúpili, má „garanciu spokojnosti alebo vrátenia peňazí“, ktorú poskytuje naša predajňa, máte právo požiadať o vrátenie, ak tovar nefungoval. Naši zamestnanci od vás budú vyžadovať dôkaz. V tomto konkrétnom prípade musíte požiadavku na vrátenie peňazí podať do 30 dní od dátumu doručenia.

Postup pre výmenu alebo znovudodanie

Na začatie procesu výmeny alebo znovudodania musíte najprv stiahnuť náš formulár na nasledujúcom odkaze : https://bit.ly/40qMKs3

Na tomto formulári je potrebné vyplniť všetky informácie :

  • Dátum objednávky
  • Číslo objednávky
  • Celková suma objednávky
  • Produkt, ktorý chcete vymeniť
  • Meno
  • Názov spoločnosti
  • Ulica
  • Mesto
  • Krajina
  • PSČ
  • Emailová adresa
  • Telefónne číslo
  • Číslo príslušného prípadu (pozrite tri rôzne prípady nižšie)

Potom musíte vysvetliť dôvody, prečo žiadate o výmenu alebo znovudodanie, napríklad že tovar je poškodený alebo nefunkčný (v súlade s rôznymi prípadmi uvedenými nižšie).

Potom musíte formulár podpísať a dátovať. Tento formulár spolu s dokladom totožnosti (občiansky preukaz, vodičský preukaz alebo pas) zašlite na emailovú adresu contact@stopmole.co alebo poštou s doručenkou na nasledovnú adresu :

Stop Mole LLC
800 N King Street
Suite 304 1011
Wilmington, DE 19801
Spojené štáty americké

Potom vám dáme vedieť, či bola vaša žiadosť schválená alebo nie do 48 hodín. Ak schválime vašu žiadosť, tovar vám znovu zašleme do 24 hodín a emailom vám pošleme sledovacie číslo. Všimnite si, že vám môžu byť účtované poplatky za dopravu a spracovanie

Rôzne prípady výmeny a znovudodania

Prípad 1 : Ak dorazila vaša objednávka poškodená, máte nárok na znovudodanie. Na to je potrebné vytvoriť zápis o stave s doručovateľom pri doručení. V tomto konkrétnom prípade musíte požiadavku na znovudodanie podať do 30 dní od dátumu doručenia.

Prípad 2 : Ak dorazila vaša objednávka s chýbajúcim produktom, máte nárok na znovudodanie. Na to je potrebné vytvoriť zápis o stave s doručovateľom pri doručení. V tomto konkrétnom prípade musíte požiadavku na znovudodanie podať do 30 dní od dátumu doručenia.

Prípad 3 : Ak tovar nie je funkčný, má vadu alebo výrobnú chybu, máte nárok na znovudodanie. Na to je potrebné poskytnúť konkrétne dôkazy o uvedených skutočnostiach a dodržať postup. V tomto konkrétnom prípade musíte požiadavku na znovudodanie podať do 30 dní od dátumu doručenia.